Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Φθινοπωρινές διακοπές

Τα περισσότερα ταξίδια στη ζωή μου τα έχω πραγματοποιήσει το δίμηνο Οκτωβρίου-Νοεμβρίου, αλλά και λίγο πριν από το καλοκαίρι, στο διάστημα Φεβρουαρίου-Μαρτίου.

Οι μυημένοι ταξιδιώτες γνωρίζουν καλά ότι εκείνες τις περιόδους οι αποδράσεις είναι πάμφθηνες. Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν πληρότητα μέχρι 50% και τα ξενοδοχεία «κυνηγάνε με το τουφέκι» τα συνέδρια για να καλύψουν τα έξοδά τους. Γι' αυτόν το λόγο, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας έχω προσπαθήσει να συμπεριλάβω όσο το δυνατόν περισσότερους προορισμούς, ώστε να διαλέξετε εκείνον της αρεσκείας σας.

Μιλάνο, Βερολίνο, Βουδαπέστη, Πράγα και Άμστερνταμ είναι αυτή την εποχή οι πρώτες επιλογές σας για την Ευρώπη. Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε για εσάς ξενοδοχεία με τιμή δωματίου που ξεκινά από €70 την ημέρα. Για τους πιο «ψαγμένους», αλλά και γι' αυτούς που θέλουν να ξοδέψουν παραπάνω χρήματα, ανακαλύψαμε στα Highlands της Σκωτίας πύργους και κάστρα γεμάτα ιστορία και μύθους, που είναι έτοιμα να σας υποδεχθούν πλέον ως ανακαινισμένα luxury ξενοδοχεία.

Ένας άλλος ενδιαφέρων προορισμός, αν και λίγο παρεξηγημένος, είναι η Ελβετία. Κάποιοι ίσως έχουν την εντύπωση ότι σε αυτή τη χώρα τα μόνα που υπάρχουν είναι οι τράπεζες και τα ρολόγια. Εμείς ταξιδέψαμε στη Λωζάνη για να αποδείξουμε ακριβώς το αντίθετο.

Για τους ερωτευμένους προτείνω Παρίσι και για τους φανατικούς του αυθεντικού σαφάρι Τανζανία. Ως new entry έχουμε τη Ζανζιβάρη. Το σύμπλεγμα των νησιών στην αγκαλιά της Αφρικής, ακριβώς στην «πλάτη» της Τανζανίας, θα σας εκπλήξει. Όσοι -τώρα- από εσάς έχετε διάθεση για περιπέτεια, στην Ασία θα βρείτε ξενοδοχεία 5* με συμφέρουσες τιμές δωματίων.

Τα καλύτερα τα έχω φυλάξει για το τέλος, καθώς θα ήθελα να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε δύο θέματα, που θεωρώ πως είναι τα πιο «δυνατά». Στη στήλη Proposals, προτείνω για όλους τους «ταξιδευτές των ονείρων» 19 τόπους που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθούν στη ζωή τους. Πρόκειται για ταξίδια βιωματικά. Στα περισσότερα από αυτά τα μέρη έχω πάει και ο ίδιος, έτσι μπορείτε να καταλάβετε ότι έχω σημαντικούς λόγους που σας παροτρύνω να φτάσετε μέχρι εκεί. Βγάλτε την ατζέντα σας, ανοίξτε το χάρτη και προσπαθήστε να βρεθείτε με το μυαλό σας σε αυτές τις γωνιές του κόσμου για να νιώσετε δονήσεις πολιτισμών, εικόνων, αντιλήψεων, φυλών και ανθρώπων.

Και αν όσα σας περιγράφω σας φαίνονται «βουνό», αν δεν είστε έτοιμοι για τόσο μακρινές αποδράσεις, πάρτε το αεροπλάνο και πηγαίνετε μέχρι την Κωνσταντινούπολη. Έχω κάποιους φίλους που λένε «εγώ στους τουρκαλάδες δεν πατάω», όμως για μένα αυτή η αντίληψη είναι εντελώς λανθασμένη. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει πρώτα να πας στη «βασιλεύουσα» και μετά να πεις «δεν ξαναέρχομαι». Η Κωνσταντινούπολη είναι έρωτας, πάθος, δύναμη, ομορφιά. Είναι από τις πιο εντυπωσιακές πόλεις του κόσμου. Πιστεύω ότι για εμάς τους Έλληνες είναι ξεχωριστή. Θα το αντιληφθείτε αν ακολουθήσετε ένα προς ένα τα «βήματα» που σας προτείνω στο ρεπορτάζ μου. Περιμένω τη γνώμη σας, θετική ή αρνητική, για τον συγκεκριμένο προορισμό.

Κλείνοντας, για τους φανατικούς της χώρας μας έχω μια έκπληξη, την Αράχωβα, αλλά και μια «εναλλακτική» πρόταση∙ εξόρμηση στα «δίδυμα» χωριά Συρράκο και Καλαρρύτες στα Τζουμέρκα. Η Νάουσα και η Βέροια είναι πάντα σταθερές αξίες. Όσο για τη Λαμία , εκτιμώ ότι θα σας ανοίξει την όρεξη για καινούριες περιπέτειες στο νομό της Φθιώτιδας. Καλή ανάγνωση και καλά φθινοπωρινά ταξίδια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου