Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Ωραία περάσαμε, αλλά...

Πώς περάσατε στις διακοπές; Ξεκουραστήκατε; Εγώ, από την ημέρα που γύρισα στο γραφείο, έχω δεχθεί τουλάχιστον 30 τηλέφωνα από φίλους, γνωστούς και συγγενείς, οι οποίοι έχουν μονίμως στα χείλη τους μία φράση. «Ωραία περάσαμε, αλλά…»
Αυτή η λέξη που συνοδεύει την ατάκα των διακοπών διαβάζεται και ανάποδα, όπως ακριβώς ανάποδα είναι τα συναισθήματα χιλιάδων ανθρώπων που επέλεξαν να κάνουν φέτος τις διακοπές τους στην Ελλάδα.

Το 2007 ήταν ομολογουμένως από τις πιο δυναμικές χρονιές τουριστικά. Η χώρα κυριολεκτικά βούλιαξε από κόσμο και αυτό είχε ως αποτέλεσμα -δυστυχώς!- να δουλέψουν και αυτοί που εγώ αποκαλώ «αλήτες» του κλάδου. Είναι εκείνοι οι χυδαίοι τύποι που προσπαθούν να ξεφτιλίσουν την Ελλάδα στους Έλληνες αλλά και στους ξένους. Είναι οι «επαγγελματίες» που μέσα σε 1 μήνα θέλουν να κερδίσουν τόσα, έτσι ώστε να ζήσουν τους υπόλοιπους έντεκα.

Όλους εμάς τους υπόλοιπους, που δουλεύουμε 11 μήνες για να ζήσουμε 10 μέρες ξεκούρασης, μάς θεωρούν ηλίθιους… Και για να σας πω την πικρή αλήθεια, μέχρις ενός βαθμού δεν με ενοχλεί ούτε η ακρίβεια, ούτε η πληθώρα του κόσμου, ούτε το στριμωξίδι, ούτε η ταλαιπωρία. Με ενοχλεί που δεν σέβονται τα χρήματά μου, το χρόνο μου, το χαμόγελό μου, την ανάγκη μου να ξεκουραστώ.

Ύστερα από πάρα πολλά χρόνια κατάλαβα ότι ο Έλληνας είναι ίσως ο καλύτερος τουρίστας στον κόσμο, αρκεί αυτό που πληρώνει να αξίζει τα λεφτά του. Επειδή, όμως, δεν θέλω να ξεκινήσω κατσούφικα και με γκρίνια τη σεζόν, δημιούργησα με τους συνεργάτες μου ένα περιοδικό που θα σας κάνει για άλλη μία φορά να ονειρευθείτε, να ξεχαστείτε και να οργανώσετε τις διακοπές σας για το επόμενο διάστημα.

Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για το Larissa Magazine. Νομίζω πως κερδίσαμε ένα στοίχημα από το πουθενά. Ένας παραμελημένος τουριστικά τόπος αποκαλύπτεται μέσα από τον φωτογραφικό φακό του Ηρακλή Μήλα και την πένα της Νίκης Κουλτούκη. Πιστεύω ότι θα δείτε τη Λάρισα με εντελώς διαφορετική ματιά.

Ο Οκτώβριος ανήκει δικαιωματικά στην ομορφότερη πόλη της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη. Σας συστήνω ανεπιφύλακτα να «κρατηθείτε» τουλάχιστον από τους 25 λόγους που σας προτείνω, για να περάσετε ένα Σαββατοκύριακο στη «Νύμφη του Βορρά».

Από το τεύχος δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν οι πανέμορφες ευρωπαϊκές πόλεις. Θα βρείτε τα πάντα για τη Ρώμη, τη Βενετία, τη Βαρκελώνη, το Παρίσι, το Λονδίνο, τη Λισαβόνα και τις Βρυξέλλες.

Όσοι ενδιαφέρεστε για σαφάρι, θα ταξιδέψετε στη Namibia καθώς και στα ομορφότερα αφρικανικά resorts.

Για το τέλος, σας έχω φυλάξει το καλύτερο… Το κεντρικό μας θέμα είναι η πανέμορφη επαρχία του Rajasthan και η πόλη της Jaipur στην Ινδία. Εκεί, σας μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία από την αυτοκρατορική χώρα. Ένας προορισμός γεμάτος από χρώμα και άρωμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου