Εδώ ο κόσμος καίγεται και αυτοί… ξυρίζονται. Σε όποια παρέα κι αν καθίσεις βαριέσαι να ακούς τα ίδια και τα ίδια. Καταστροφή, κατακλυσμός, καταποντισμός. Οι εταιρείες κλείνουν, κόσμος μένει στο δρόμο, τα δελτία ειδήσεων κάθε μέρα πυροβολούν, το χρηματιστήριο στα Τάρταρα, η εθνική οικονομία σε επιτήρηση κι όπως και να το κάνουμε –είτε το θέλεις, είτε όχι– επηρεάζεσαι. Και πρόβλημα να μην έχεις, μπαίνεις σε μια διαδικασία «μαζέματος». Όλα σου φαίνονται ακριβά, αρχίζεις να προσέχεις τις λεπτομέρειες, κάνεις παρατήρηση στη γυναίκα σου για το πόσες φορές την εβδομάδα πάει στο κομμωτήριο, περιορίζεις το τσιγάρο, γίνεσαι συνδρομητής στην Αττική οδό και γενικά βάζεις τον εαυτό σου σε μια «επαγρύπνηση».
Κάτι φαινόμενα λοιπόν απίστευτων κερδοσκόπων σού προκαλούν εντύπωση. Αναφέρομαι στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Γίνεται το «έλα να δεις». Ξαφνικά προσπαθούν οι επιχειρηματίες να βγάλουν τα σπασμένα 2 μηνών σε τρεις ημέρες. Απλά δωμάτια που κόστιζαν €70 εκτοξεύτηκαν στα €190. Ξενώνες που έδιναν τις δίχωρες σουίτες με €140, τώρα προσφέρονται στη «φιλική» τιμή των €350. Ειδικά στην Πάτρα γίνεται κόλαση! Φίλος κολλητός με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι σε ένα city hotel 4* –ο θεός να το κάνει– τα δωμάτια από €150 ευρώ πήγαν στα €400! Αυτοί οι άνθρωποι που προχωρούν σε τέτοιες αυξήσεις λόγω του Καρναβαλιού, θα πρέπει πρώτοι να παρελάσουν ως οι αρχικαρνάβαλοι της οικονομικής κρίσης.
Ίσως παλαιότερα ο κόσμος να μην έδινε σημασία σε τέτοιου είδους ανατιμήσεις. Σήμερα, όμως, με το που τις παίρνει χαμπάρι, αρχίζει τα τηλέφωνα και τις καταγγελίες. Τα περασμένα χρόνια θα έλεγες «έλα, μωρέ, δεν βαριέσαι». Σήμερα, λες «άι σιχτίρ» και κάθεσαι στο σπίτι σου. Είναι σίγουρο ότι τέτοια φαινόμενα αισχροκέρδειας θα αντιμετωπίσουμε στην τουριστική αγορά. Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις. Είναι απλό• πρώτα απ’ όλα πρέπει να αποταθείς στις καταναλωτικές οργανώσεις και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Κανένας ξενοδόχος, όσο ελεύθερη κι αν είναι η οικονομία μας, δεν μπορεί να αλλάξει τον κατάλογο πόρτας, αν πρώτα δεν έχει ενημερώσει –τουλάχιστον 3 μήνες πριν– τις αρμόδιες αρχές.
Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, αν διαπιστωθεί παράβαση, αφαιρείται η άδεια λειτουργίας. Τώρα θα μου πείτε, ποιος θα ελέγξει και ποιος θα ασχοληθεί. Εν πάση περιπτώσει, μπορεί να σταθείτε τυχεροί και να ασχοληθεί κάποιος με την υπόθεσή σας… διαφορετικά, βρείτε άλλο ξενοδοχείο. Με όλα αυτά πάντως που συμβαίνουν, θεωρώ ότι έχουν δίκιο όσοι λένε ότι είμαστε η χώρα των άκρων. Από τη μία δεν μπορούν να γεμίσουν με τίποτα τα ξενοδοχεία για το καλοκαίρι, κι από την άλλη δεν προλαβαίνουμε να μαζεύουμε καταγγελίες στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.
Συντονισμός, έλεγχος, στρατηγική, κατεύθυνση, είναι λέξεις άγνωστες στο Υπουργείο Τουρισμού. Τελευταία, μάλιστα, διάβασα, ότι ο νυν υπουργός Κώστας Μαρκόπουλος δεν μιλάει ούτε λέξη στα αγγλικά. Μου φάνηκε απίστευτο πώς επέλεξαν έναν άνθρωπο χωρίς τα απαραίτητα προσόντα, για την προβολή της χώρας και την εκπροσώπηση του τουρισμού της σε όλες τις εκδηλώσεις. Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει, αλλά σε αυτόν τον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης τουλάχιστον, είμαστε χαμένοι από χέρι. Πρέπει να γίνει ένα θαύμα για να έρθουν τα πάνω-κάτω. Και δυστυχώς το Μεσσία δεν τον βλέπω εύκαιρο.
ΥΓ: Δεν είναι της παρούσης, αλλά όσοι θέλετε να μάθετε τι συνέβη με τις απειλές σε εμένα προσωπικά και το ICONS μπείτε στο dousis.blogspot.com, για να ενημερωθείτε. Η υπόθεση συνεχίζεται και βρίσκεται στα χέρια τη δικαιοσύνης. Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα και τη συμπαράστασή σας στο πρόσωπό μου.
Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου